En aquest últim tema, la pràctica ha consistit en crear-nos una conta en el programa Symbaloo per tal de crear el nostre propi PLE. És una forma de recopilar informació de forma clara i fàcil.
En el meu cas, m'he centrat en el tema de la violència de gènere, ja que és l'eix centra en que m'he basat aquest curs, el grau d'educació social i com es tracta en les diferents universitats, i per últim el tema de les desigualtats i l'exclusió social.
Aquest és el meu webmix:
http://www.symbaloo.com/shared/AAAACPo0kX8AA42AgmjHRQ==
Aquest és un altre webmix que he triat perquè estava relacionat
amb el meu en quant a temàtica:
http://www.symbaloo.com/home/mix/feminismo

No hay comentarios:
Publicar un comentario