En el meu cas, he dissenyat una aplicació per a mòbil que consisteix en una forma senzilla per la qual els ciutadans poden denunciar i avisar de quina espais no estan habilitats per a l'ús de persones amb cadira de rodes, crosses o dificultats en la mobilitat. D'aquesta manera entre tots facilitem que es posi solució a aquest problema per tal que la ciutat sigui accessible habitable per tothom.
La denúncia s'efectua mitjançant tres senzills passos. Primer s'indica la ubicació de l'espai públic amb la mancança, després s'especifica quina és la mancança i per acabar tan sols hem d'indicar la finalització de la denúncia.
https://app.moqups.com/alazpilicueta/27sPhN8VVT/view
No hay comentarios:
Publicar un comentario